آشنایی با سایت کلیکی تاپ باکس
روش های کسب در آمد نوین در اینترنت

سلام دوستان

امروز هم برای شما یک سایت کلیکی جدید و معتبر به اسم تاپ باکس آوردم. که سایت خوبی نسبت به بعضی از سایت های کلیکی درآمد نسبتا خوبی داره .دوستان رمز  موفقیت در سایت های کلیکی داشتن صبر و حوصله است. و بدون اینها  رسیدن به قله های موفقیت میسر نمیشه . پس با تلاش و پشتکار و عضو شدن در سایت های کلیکی دیگر که معرفی میکنم شما مستونید درچند ماه آیند انشاالله به درامد های چند صد هزار تومنی برسید. نباید اینجوری باشه که بخواهیم از همان ابتدای ورود به سایت درآمدی بالا داشته باشیم.

در زیر لیست قیمت های سایت و بنر سایت جهت ثبت نام گذاشته ام.لطفا کلیک بفرمایید.

 

  طلایی نقره ای برنزی استاندارد/پیشرفته
آگهی ها خودم زیرمجموعه خودم زیرمجموعه خودم زیرمجموعه خودم زیرمجموعه
خیلی کوچک 2 تومان --- 2 تومان --- 2 تومان --- 2 تومان ---
کوچک 4 تومان --- 4 تومان --- 4 تومان --- 4 تومان ---
استاندارد 18 تومان 8 تومان 14 تومان 6 تومان 10 تومان 4 تومان 8 تومان 2 تومان
برنزی 18 تومان 8 تومان 14 تومان 6 تومان 10 تومان 4 تومان --- ---
برنزی 18 تومان 8 تومان 14 تومان 6 تومان --- --- --- ---
طلایی 18 تومان 8 تومان --- --- --- --- --- ---



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط kamyab